Acne...
Een probleem waar bijna elke tiener mee te maken heeft. Grote merken bieden oplossingen, sommige duurder, andere goedkoper, maar ze hebben allemaal iets gemeen: ze lossen het probleem niet op. Begin 2019, nadat we tests hadden gedaan, stuurden we het biologische lavendelwater naar veel van onze familieleden en vrienden met soortgelijke problemen. We waren echt verbaasd dat ze ons allemaal begonnen te bellen en ons te bedanken. In dit moment precies besloten we we het product online te lanceren.
Gelukkig waren de 3 kinderen on ons gezin goed bekend met de online technologie. Zn hielpen ons dit te realiseren... Als we teruggaan naar het heden, zouden we zien hoe van een onbekend product ons lavendelwater is gegroeid tot het hoogst gewaardeerde en meest effectieve product tegen acne in Bulgarije en vanaf 2020 ook in andere Europese landen. Maar achter deze geweldige verhalen schuilt jaren hard werk.
MEER OVER ONS
Wij zijn een familiebedrijf dat zich sinds het jaar 2000 bezighoudt met biologische landbouw. We zijn begonnen als amateurs, maar met veel enthousiasme. Tegenwoordig, ook al is ons bedrijf gegroeid, streven we constant naar verbetering. Zo'n stap hebben we gezet in februari 2019, toen we besloten om onze producten op de lokale markt met de hulp van onze kinderen te lanceren. Een idee dat vandaag in heel Europa een succes is geworden en waardoor ik werd uitgeroepen tot Biologische Producent van het Jaar.
InaEssentials
We begonnen zonder verwachtingen... Onze zoon maakte de website InaEssentials op het moment dat hij marketing en reclame studeerde aan de universiteit van Reading in het Verenigd Koninkrijk. Hij besloot om te proberen een advertentie op facebook te plaatsen. In het begin was er geen best resultaat, want wе hadden alleen 1 of 2 bestellingen. Alles veranderde na een week wanneer reacties van tevreden klanten verschenen onder de advertenties .
Ongeveer een maand na onze eerste advertentie waren er meer dan 20 positieve reqcties, dit had een enorme invloed. We besloten om nog 2 advertenties te plaatsen en het gebeurde weer. Op een gegeven moment zagen we dat niet alleen tieners maar ook mensen van alle leeftijden ons lavendelwater tegen acne bestelden, en dat ze allemaal terg evreden waren.
We hebben veel moeten veranderen... Op een gegeven moment bereikten de bestellingen 30 lavendelwaterflessen per dag. Destijds vulden we alle flessen in een zelfgemaakt laboratorium uit een kan. Dit was ook het moment waarop we besloten om een vul- en etiketteermachine aan te schaffen. Na een maand moesten we een ruimte huren en uitrusten voor het vullen en etiketteren, en al snel daarna moesten we 2 medewerkers inhuren om ons te helpen de online winkel te runnen.
Na 1000 verkochte waters en geen enkele klacht, hebben we besloten onze advertenties te wijzigen en nu bieden we een gratis terugbetaling van het volledige bedrag als er geen effect is van onze biologische producten. Deze stap bleek erg goed voor het merk, omdat nieuwe klanten het product zonder enig risico konden proberen. Vandaag hebben we meer dan 110.000 lavendelwateren naar klanten verzonden en slechts 164 geretourneerd gekregen, wat ons veel vertelt over hun werking.
Toen we zagen dat ons biologische lavendelwater echt geweldig is, besloten we een risico te nemen. En zo ontstonden inaessentials.pl / sk / de / ro. Groot-Brittannië, Oostenrijk, Roemenië, Slowakije, Spanje en Frankrijk volgden Bulgarije en we begonnen "bedankjes" in al deze talen te lezen. Dit alles was als een droom die voor ons uitkwam, maar tegelijkertijd begonnen we ook een grote verantwoordelijkheid te voelen. De nieuwe uitdaging was om onze kwaliteit van dienstverlening te behouden, wat altijd een prioriteit voor ons is geweest.
Tot op heden reageren wij alleen persoonlijk (ik, mijn zoon en dochter) op alle berichten op Facebook en Instagram omdat we weten dat persoonlijke houding erg belangrijk is en hoewel het tijd kost, geloven we dat het het waard is. Het bewijs hiervan zijn meer dan 10.000 positieve reacties over onze biologische producten.
WAT IS ER ZO UNIEK AAN ONS PRODUCT?
Het belangrijkste verschil is dat we onze lavendeltuinen op een heel andere manier verzorgen. Onze opbrengst is 2 keer lager dan het gemiddelde, maar de kwaliteit is onvergelijkbaar en dat is wat klanten het meest prijzen. Dit komt doordat we, ondanks dat we biologisch gecertificeerd zijn, onszelf niet eens toestaan om organische mest of sprays te gebruiken. Het enige waar we onze velden mee behandelen is ons geheime afkooksel, dat is gemaakt volgens een biologisch-dynamisch recept.
U kunt ook de andere producten van onze thuisboerderij in Bulgarije bekijken, die ook verbazingwekkende natuurlijke helende eigenschappen hebben. We zijn niet op omzet gericht, maar op tevreden en loyale klanten. We zijn begonnen met die gedachten en we zullen deze filosofie blijven volgen. Als u ook ons magisch biologisch bloemenwater wilt proberen, kunt u dat HIER doen.
We werken momenteel samen met een logisitiek centrum in Utrecht voor de bestellingen naar Nederland en een ander centrum in Puurs voor degene die naar België worden bezorgd. Er zijn geen verzendkosten. U ontvangt van ons een promotiecode voor 10% korting op uw eerste bestelling, namelijk: blog10